Zasady rekrutacji
Dobra praca w Warszawie
Od wielu lat pomagamy Rodzinom z Warszawy i okolic odnaleźć Osoby, które będą je wspierać w codziennym życiu: nianie, opiekunki osób starszych, gosposie. Sukces naszej firmy w dużej mierze zawdzięczamy naszym Współpracownikom! Dlatego przed dobraniem Kandydatek do Pracodawców, zawsze wsłuchujemy się w życzenia zarówno jednych, jak i drugich.
Kogo szukamy?
Specjalizujemy się w łączeniu Niań, Opiekunek Osób Starszych, Gosposi i Pań Sprzątających z ich przyszłymi Pracodawcami. Szukasz pracy? Masz doświadczenie poparte referencjami? A może studiujesz pedagogikę i szukasz pracy na kilkanaście godzin w miesiącu? Zgłoś się do nas! Pomożemy Ci znaleźć satysfakcjonującą ofertę!
Co zapewniamy?
- dopasowane do oczekiwań oferty pracy na terenie Warszawy i okolic,
- dobre warunki finansowe,
- długotrwałą współpracę,
- wsparcie w trudnych sytuacjach.
Czego oczekujemy?
- chęci do pracy, polegającej na wspieraniu innych,
- minimum rocznego doświadczenia w podobnej pracy, popartego referencjami,
- ukończone kursy dla opiekunek mogą stanowić dodatkowy atut,
- podobnie jak studia pedagogiczne, prawo jazdy i znajomość języków obcych.
Dołącz do nas!
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij nam swoje CV na: praca@opiekunki.pl
Pamiętaj, aby umieścić w nim informacje o:
- swoim doświadczeniu – najlepiej w porządku chronologicznym; każdy z punktów uzupełnij krótkim opisem wykonywanych obowiązków,
- referencjach – jeśli jeszcze ich nie masz, poproś o nie poprzedniego pracodawcę,
- preferowanych dniach i godzinach pracy,
- swoich danych kontaktowych.
Rozmowa kwalifikacyjna
Po przesłaniu swojego zgłoszenia czekaj na nasz telefon lub wiadomość mailową z prośbą o uzupełnienie ew. brakujących dokumentów. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu dwóch, trzech dni roboczych!
W tym czasie zadbaj o niezbędne dokumenty (dowód tożsamości, CV, pisemne referencje, świadectwa pracy, dyplomy studiów lub kursów).
Do zobaczenia!